Aannemer gaat bloggen. Da’s apart!

Aannemer gaat bloggen. Da’s apart!

‘Alexander de Bont | Bouw- en Aannemingsbedrijf in Breda is geen gewone aannemer. Dat zeggen wij niet alleen zelf, we horen het ook regelmatig terug van onze klanten.’ Dit zijn de eerste zinnen van onze nieuwe website, die in 2015 live is gegaan. Innovatie en vernieuwen zijn elementen die horen bij het vak. Dus mijn goede voornemen voor 2016 is: met m’n tijd meegaan en… bloggen!

In mijn blog ga ik u regelmatig meenemen naar de bouwplaats. Wij werken immers aan mooie projecten en maken vaak bijzondere dingen mee. Het lijkt mij leuk om mijn projecten en ervaringen met u te delen. En een blog is daar een uitstekend medium voor.

Wie ook met hun tijd meegaan, zijn de innovatieve ondernemers van het Golden Tulip Hotel Keyser in Breda; Joep en Bob Sweere. Golden Tulip Keyser Breda Centre is een Brabants 4-sterren familiehotel waar persoonlijke aandacht, hartelijkheid, huiselijkheid en genieten centraal staan. Inmiddels alweer zo’n 10 jaar geleden werden wij ingehuurd door de heer Joep van Oosterhout van Meuviro Interieurbouw BV om – toen nog in opdracht van de ouders van beide heren Sweere – dit hotel te moderniseren. Eind november kreeg ik opnieuw de opdracht om samen met ons team de renovatie van 59 badkamers in de hotelkamers en bruidssuite te realiseren. Geweldig toch om voor verschillende generaties binnen één bedrijf te mogen werken!

Ook bij deze uitdagende opdracht speelt de factor tijd een behoorlijke rol van betekenis. Immers tijd is geld, zeker voor deze ondernemers. En hoe eerder wij de klus klaren hoe eerder de gasten weer kunnen genieten van deze bijzondere en sfeervolle locatie. Eind november 2015 zijn we gestart en nog voor de carnaval leveren wij dit project op. Geen onmogelijke opgave, maar wel een kwestie van een super strakke planning, goede mensen en een scherpe aansturing.

Mijn goede voornemen voor 2016? Ik koester het begrip tijd. Ik ga met mijn tijd mee, zodat ik ons vakmanschap kan waarborgen. Ik lever op tijd, zodat de klanttevredenheid op niveau blijft. In mijn visie is het dan slechts een kwestie van tijd totdat de tevreden klant opnieuw een beroep op ons doet voor weer een mooie klus!



Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial